Kilencvennel előzött ki a rolleres egy Audi elé, az autós nem vette jó néven – videó
Újabb hajmeresztő jelenetek a magyar utakról.
Újabb hajmeresztő jelenetek a magyar utakról.
Több nemrégiben történt balesettel szemléltetnek.
Egy arra autózó vette észre az út szélén fekvő fiatalt.
Elég ijesztő, ahogy a Bo The Turbo elszáguld egy alagútban.
A tapasztalatok szerint az e-rollerrel balesetet okozók gyakran a KRESZ alapvető szabályait sem ismerik.
Az egyik szerencsétlenül járt gyerek rollerének kitört a kereke. Akkorát esett, hogy leszakadt a lépe, megsérült a veséje, a válla és a könyöke is.
“A helyzet teljesen elszabadult, itt volt az ideje rendet tenni” – mondta a közlekedési miniszter.
A roller egy társasház negyedik emeletén gyulladt ki Franciaországban, de még a nyolcadik emeleten is belehaltak ketten a füst miatti fulladásba.
Ha baj van, akkor foghatják a fejüket.
A nagyobb teljesítményű rollerek alig harmadán van biztosítás.
Egy friss felmérés szerint messze az elektromos rolleresek hánynak leginkább fittyet a közlekedési lámpák piros jelzésére.
Az ukránok szerint egyre gyakrabban látni, hogy az orosz katonákat nem páncélozott járművekkel, hanem elektromos rollerekkel küldi támadásba az orosz hadvezetés.
Egyre több van belőlük az utcákon, ami egyre több balesetet is jelent.
A közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértésének minősül, ha nincs biztosítás a rolleren, amelyikre kötelező lenne.
A sofőrön bukósisak és protektorok, a gyerek kis sapkában a bébihordozóban.
Évek óta nem sikerül a rollerek helyzetét a közlekedésben rendezni, de bírósági gyakorlat és iránymutatás van.
A népszerű koreai banda tagját, Sugát egy augusztusi estén a rolleréről leesve találták meg a rendőrök, megszondáztatták, és azonnal elvették a jogosítványát.
A helyi közlekedési szervezet angliai és spanyolországi esetekre hivatkozott.
A feleslegesen körülményes ügyintézés mellett persze a túlárazás a másik kézenfekvő módszere a biztosítóknak, akik egyelőre nem kapkodnak a rolleresekért.
A készülő KRESZ-ről a változásokat előkészítő Építési és Közlekedési Minisztérium, illetve a Közlekedéstudományi és Logisztikai Intézet tartott háttérbeszélgetést.